Visit Lahti
Lahden seutu valitsi verkkopalvelutoimittajakseen Valun. Hyvällä yhteistyöllä rakennettiin yksi Suomen hienoimmista matkailusivustoista.
Lahden seudulle integroitiin kattava varausjärjestelmä ensimmäisenä Suomessa
Lahden seutu - Lahti Region Oy uudisti matkailusivustonsa, jonka myötä pilotoitiin kattava varausjärjestelmä ja julkaistiin uusi Visit Lahti -matkailubrändi. Valu Digital vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta ja tuki asiakasta visuaalisen ilmeen suunnittelussa. Visitlahti.fi-sivusto integroitiin ensimmäisenä Suomessa matkailualan johtavaan varaus- ja tietojärjestelmään, Citybreakiin. Järjestelmä keskittää kaiken matkailuun liittyvän, kuten tapahtumat, kohteet ja majoitusvaihtoehdot yhteen paikkaan. Integraatio tekee käyttökokemuksesta sujuvan ja helpottaa matkailupalveluiden markkinointia.
"Valu Digital noudatti erinomaisesti näkemyksiämme ja saimme hyviä ehdotuksia visuaalisuuteen."
Uusi Visit Lahti -brändi
Citybreak-järjestelmän käyttöönoton lisäksi sivustouudistuksessa lanseerattiin Visit Lahti -matkailubrändi. Tavoitteet lisäsivät odotuksia uudistuksen onnistumisesta.
- Toiveemme ja odotuksemme projektille olivat näiden tavoitteiden myötä korkealla, kertoo Digital Marketing Planner Maria Ansas Lahden seutu Oy:sta.
- Halusimme visuaalisesti näyttävän sivuston, joka toimii alustana Citybreakille. Valu Digital noudatti erinomaisesti näkemyksiämme ja saimme hyviä ehdotuksia visuaalisuuteen. Yhteistyö Valu kanssa projektissa sujui hyvin, Maria Ansas jatkaa.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä, niin kerromme lisää palveluistamme.
Juha Mattila / Myyntijohtaja
juha.mattila@valu.fi / 010 4235 403