Käsittelemme jokaisen yhteydenoton huolellisesti
Asiakastukeemme tulevat yhteydenotot vaativat nopeaa reagointia ja tukipalvelun ytimessä onkin pyrkimys ratkaista tilanne mahdollisimman tehokkaasti. Jokainen yhteydenotto on yksilöllinen ja tästä syystä asiakastukipäällikkö arvioi aina tiketin kiireellisyyden sekä ohjaa tiketin henkilölle, joka on sopivin ratkaisemaan tilanteen.
Tikettipohjainen järjestelmä mahdollistaa yhteydenottojen seurannan tehokkaasti. Jokainen yhteydenotto kirjautuu järjestelmäämme ja seuraamme tarkasti, mihin aiheisiin yhteydenotot liittyvät. Kerätyn datan avulla kehitämme niin asiakaspalvelua kuin verkkosivustoihin liittyviä ratkaisuja paremmiksi.
"Tahdon tässä samalla ilmaista kiitokseni nopeasta ja auttavaisesta asenteesta Valun tukipalveluissa, jokaisessa tilanteessa."
Älykäs palveluiden seuranta osana tukipalvelua
Henkilökohtainen asiakastuki on vain yksi osa palvelukokonaisuutta. Valu on kehittänyt saumattoman ylläpidon tueksi joukon älykkäitä, automatiikkaa hyödyntäviä ratkaisuja, joiden avulla asiakastukitiimi saa välittömästi tiedon, jos verkkosivuston toiminnassa on ongelmia.
Jos kriittinen ongelma ilmaantuu sovitun asiakastukiajan ulkopuolella, tarvittaessa kokoamme nopean toiminnan joukot, jotka ratkaisevat sen mahdollisimman pian.
"Olen erittäin tyytyväinen palveluun ja sen laatuun."
Asiakaspalaute ja kerätty data ohjaa toiminnan kehittämistä
Seuraamme tarkasti, mistä syistä asiakastukeemme otetaan yhteyttä. Pyrimme aktiivisesti tunnistamaan toistuvia ongelmakohtia ja eliminoimaan potentiaaliset tulevaisuuden ongelmatilanteet. Keräämme tietoa esimerkiksi keskimääräisistä korjaustoimenpiteiden läpimenoajoista, minkä avulla osaamme resursoida riittävästi kehittäjiä asiakastuen hoitoon.
Asiakaspalaute on meille tärkeää ja kartoitammekin vuosittain NPS-mittausten avulla asiakkaidemme halukkuutta suositella Valua ystäville tai kollegoille. Keväällä 2019 tehdyssä mittauksessa tulos oli 76.
"Osaaminen on asiantuntevaa ja monipuolista. Erityiskiitos hyvästä ja nopeasta asiakastuesta! Olemme täysin tyytyväisiä yhteistyöhön!"
Kysy lisää!
Lauri Alppisara / Sales Director
lauri.alppisara@valu.fi / 050 375 6355